Sabtu, 9 Mei 2009

PEMBANGUNAN KAMPUNG TIDAK AKAN DIABAIKAN - TEGAS YUSSOF MAHAL DALAM SIRI KE-4 PROGRAM APA KHABAR ORANG KAMPUNG DI KG LUBOK TEMIANG


LABUAN: Pembangunan kampung tidak akan diabaikan meskipun ada sesetengah pemimpin di peringkat kampung tidak seiring dan sejalan dengan kepimpinan Parlimen Labuan.
Ahli Parlimen Datuk Haji Yussof Mahal menegaskan kepada penduduk kampung di Lubok Temiang yang menghadiri siri ke-4 programnya Apa Khabar Orang Kampung pada 4 May lalu bahawa beliau tidak akan bersikap pilih kasih dalam perancangan projek pembangunan kampung.
“Pembangunan kampung akan berterusan meskipun ada sebilangan pemimpin masyarakat yang masih mempunyai ideologi perjuangan politik yang berbeza. Pembangunan rakyat tidak harus diabaikan,” katanya.
Dengan pelbagai kementerian dan jabatan serta gensi yang menyalurkan pelbagai peruntukan ke Parlimen Labuan, beliau tidak melihat sebarang permasalahan untuk memastikan program pembanguan kampung tidak dapat diteruskan yang boleh dibantu oleh Wakil-Wakil Ahli Parlimen di semua kampung.
Pakej ransangan ekonomi yang begitu tinggi yang mencecah RM7 billion, Labuan tidak terkecuali, ini kerana berjuta ringgit peruntukan melalui projek-projek pembangunan telah dilaksanakan bagi memastikan pembangunan di seluruh negara berjalan.






1 ulasan:

  1. kenapa jalan2 di labuan nie gelap? teda lampu yang pasang.. sepanjang jalan dari bandar ke lubuk temiang.. klu dekat petronas baru tu ada la lampu.. lampu baru.. tu pun nda kuat.. malap2.. jalan waktu malam nie bahaya sket.. klu harap lampu keta jak mmg sakit.. klu yg pakai motor? kompom bawak slow2 sja.. nda nampak jalan..

    BalasPadam