Selasa, 13 April 2010

Anak Lelaki PM Mohd Nizar Lawat Labuan Atas Jemputan MP Labuan - Sempat Hadir Dibeberapa Tempat Majlis Kahwin Dalam Sehari


LABUAN-- Ahli Parlimen Labuan Datuk Haji Yussof Mahal bersama anak lelaki Perdana Menteri Malaysia Mohd Nizar Datuk Seri Najib menghabiskan masa sehari menghadirkan diri dan bersama memeriahkan sekurang-kurangnya empat majlis perkahwinan di empat buah kampung di WP Labuan.

Rata-rata penduduk kampung yang hadir di majlis perkahwinan tercegat tidak menyangka akan kehadiran anak lelaki PM yang diiring oleh beberapa exko pemuda Umno Pahang dan Umno Labuan.

Sebelum itu beliau sempat bermain golf dan menghadirkan diri dalam satu majlis kemasyarakatan anjuran Pemuda Umno Labuan iaitu Sumbangan Anak Yatim dari Rumah Anak Yatim Tambunan Sabah di kediaman Ketua Pemuda Umno Labuan Mohd Rafi Ali Hassan.

Nizar dalam ucapannya berkata beliau terharu dengan sambutan yang sepatutnya sambutan yang meriah hanya diberikan kepada PM dan bukan anak kepada PM.

Walaubagaimanapun beliau melahirkan rasa bangga dan terima kasih kepada Ahli Parlimen Datuk Haji Yussof Mahal yang sempat membawanya ke Anjung Ketam untuik menikmati hidangan makanan laut yang sememangnya menjadi kegemaran pelawat bila mana ke WP Labuan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan